onsdag, februari 05, 2020

vaderna fick i kramp


Lille onsdan, tänk dig det är sex år sen jag hämtade hem min goa Habibi, katten, exotic. Det var en jättetrevlig och jättesocial katt. Men nu skulle jag behöva ha en exotic till, så hon skulle få sällskap, hon blir mycket ensam på dagarna när jag jobbar. Men hon har ju inneboendes hund, dom älskar ju varandra.
Jag stålsatte mig och åkte ner till stan och tittade på nya glasögon igen, för färgen har lossnat. Men jag har svårt att hitta några snygga glasögon över huvud taget. 
Sen gick jag ner på vattenstyrka med Sofia och körde igång. Och vilken kramp jag fick i båda vaderna, fy sjuttsingen! Jag tänkte – ska jag gå upp, ingen idé att fortsätta. Men jag fortsatte, men jag stretchade sen efteråt. Men i natt så small det till igen, och jag fick så jäkla ont. Fasen att vakna klockan två på natten är inte roligt. 

Vi får se vad som händer under helgen. Ni får ha det så gott så hörs vi!

Inga kommentarer: