fredag, januari 31, 2020

helg vad händer?


Äntligen helg! Det ska bli skönt.
Det finns många konstiga beteende när jag reser med bussen till och från jobbet. Jag tycker synd om föräldrar som inte orkar säga till sina barn ordentligt. Jag tycker att de ska börja bli mer uppmärksamma. De visar inte respekt för andra resenärer när de bara sitter och ser ner och zappar på sin mobil och inte bryr sig om att barnet skriker eller sådär.
Jag tycker det är dålig stil på min vänskap  Han hör inte av sig som han säger han ska göra. Det är bara jag som ringer upp. Jag tror jag snart struntar i att ringa honom. Jag känner att, nej, nu tänker inte jag höra av mig. Nu får han höra av sig till mig.
Idag ska jag faktiskt träffa en före detta kollega. En väldigt god vän som man kan prata med mycket och så här. Vi ska gå och fika.
Och sen typiskt att färgen flagar på mina glasögon. Jag har bara haft dem i 2 månader. Jag måste leta efter nya. Fy fasen säger jag bara! Det är inget roligt att leta efter glasögon. Jag tycker det är skitjobbigt och jag känner inte för det. Så att det blir det i dag.
Sen blir det att laga lunchlådor i helgen. Hoppas jag hittar något som jag kan göra av och få inspiration.
Ni får ha en trevlig helg. Jag blir väl molkôtte ensammen i helgen, men det får bli så. Ha det så gott!


Inga kommentarer: