onsdag, januari 29, 2020

duschschampo


En härlig arbetsdag blev det, lugnt och gott och så där. Sen lyckas jag komma med på ett träningspass med vattenstyrka. Arena Älvhögsborg, jag vet inte hur dom tänker över huvud taget. Dom har barnsim och vattenpass, och har sju duschar, och det är tjugofem i varje grupp som börjar samtidigt. Och varför kan dom inte öppna upp det andra så man kan komma åt duscharna, det blir ju mindre stress. Man ska hinna till passet och sköta sig, plus att dom som går på vattenpasset duschar inte håret och gör inte iordning sig. Det är katastrof! Och föräldrar som gör alltihopa och duschar håret, jag förstår det att dom behöver göra det dom gör med barnen, passar på och gör samtidigt som man är i duschen. Men man kan se lite empati till oss andra, och vi ser empati till dom… men nej. Jag har mejlat till högste chefen på Arena Älvhögsborg. Det verkar som dom inte har förståelse för att tisdagar är ett helskotta där nere på damduschen. 

Sen kom jag hem och tog det allmänt lite lugnt, och gick och la mig ganska tidigt igår. Så det var ju väldigt skönt. Ja, såhär blev det idag, mitt gnäll på det.

Inga kommentarer: