måndag, november 09, 2015

vem styr ?

Nu var det jättegott efter sommaren här att två anläggningar har gått ihop. Det skulle ju bli jättebra och trevligt. Jag tänkte jag skulle börja och motivera mig att träna lite extra och få bort mina hälsoproblem. O2 och Arenan slogs ihop och det kändes jättebra, väldigt trevligt och bra bemötande och så. Men så står det ju så flashigt att de har 10 pass i veckan med Aqua-kortet. Ja, men du får inte boka mer än 5 pass. Hur tänkte dem då när de har två anläggningar? I detta fallet blev det så för mig att jag bokade mig ett pass. Jag tänkte att det skulle vara trevligt och träffa mina väninnor. Så var det 1,5 timme kvar till passet: ”Du får inte boka det här passet, du har för många uppbokningar /träningar
Vem bestämmer det egentligen? Sen gick jag in och tittade en halvtimme innan passet skulle börja. Då var det en plats ledig. Varför fick inte jag ta den då? Jag fattar inte, men då är det bättre att ha tomma platser på Arenan? Jag är lite trött på det här. Varför är det inte måndag-fredag man bokar, eller måndag-till söndag? Men inte måndag-måndag. Det är mer än 8 dagar. Jag vet inte hur de tänker. Dålig stil skulle jag säga! 
så jag skickade in en insändare idag. Om hur min träning blev uteblev. 

Inga kommentarer: