söndag, november 08, 2015

Sping eller tvättstuga

Nu är det söndag morgon och gå upp tidigt när jag har haft så trevligt igår…. Tråkigt och springa till tvättstugan. Jag ber snart att min gubbe ska fixa tvättmaskinen i lägenheten. Det är lite jobbigt och springa upp och ner där.
Det hände något väldigt roligt efter att jag hade vart nere och bytt tvätt. Då hade han hittat felet på tvättmaskinen. Det var helbra! 
Då hade en femma fastnat i utsläppet. Vi vet inte hur den har hamnat där.  Så att det blir ju toppen, nu kan man köra tvättmaskinen i lägenheten och slipper springa. Det känns görbra att kunna göra det. Sen fixade vi lite spagetti och köttfärssås och åt. 
Sen sprang jag ner på spinningen. Jag hade köpt mig ny gelesadel till cykel. Så den gick bra och använda. Jag känner mig helnöjd.
Sen var det att ta reda på all tvätten vi hade. Så det sprang vi och gjorde. Sen blir det kvällen och det är bara att gå och lägga sig. Men ni får ha det gott, så hörs vi!

Inga kommentarer: