fredag, november 13, 2015

Fyra gånger

God morgon! Äntligen är det snart helg, det är helt underbart!

 Och jag har motiverat mig till att tränafyra dagar i denna veckan, och det känns jätteroligt! Nu ska jag motivera mig att ta den fjärde gången idag och försöka träna mig. Vi ska mysa sen med lite taco-kväll, det har vi inte gjort på länge, jag och min kära sambo. Det känns kul. Men jag är lite sur på Västtrafik. Dom skickar hem ”prova att åka gratis”, skickar dom till mig, och jag fick inte det! Jag tycker det är dålig stil att skicka ut reklam, och sen får man inte det! Nej, jag tycker det är stor skam av Västtrafik, lura folk att skriva och hålla på, när man har skrivfunktionshinder. Jag ska ställa ner bilen över vintern, så jag funderar på att promenera till jobbet i stället. Strunta i att åka med Novinas bussar över huvud taget. Jag ska försöka gå så mycket som möjligt under vintern i stället. Det är min motivation nu, känner jag. Men ni får ha en trevlig helg, så hörs vi!

Inga kommentarer: