söndag, november 15, 2015

Springa eller slöa

Vilken helg det har vart. Jag har vart så trött och slut. Har inte orkat gjort så mycket här hemma. Har fått i gång diskmaskin och tvättmaskin, men ingen mer ork har jag haft överhuvudtaget. Jag får väl försöka få energin tillbaka här. 
Jag var på spinning på fredag kväll. Vi gjorde ingen tacoskväll, men tog pizzakväll och det var väl gott det. Vi satt och såg på lite TV-program och sen stöp jag i säng. Jag orkade inte mer. Dan efter, på lördagen, var jag helt urlakad.  Orkade ingenting. Jag gick i slowmotion. Gubben var och grejade med lite olika saker och jag hade inte förmåga att göra någonting här. Och nu är det söndag redan. Vad ska jag göra, ska jag gå på träningen eller inte? Om jag går idag, så har jag gått, från söndag till söndag, 5 gånger den här veckan. Då känner jag mig riktigt nöjd om jag gör det. Vi får se. Jag går och plockar lite granna. Och så synkar jag telefonen och försöker få ordning på den. Vi får se hur det går. Det är ju snart träningsdags eller avbokning här nu. Men ni får ha det så gott!

Inga kommentarer: