torsdag, december 11, 2014

veckovild just nu!!

Det är torsdag morgon och jag  är helt snurrig. Jag trodde det var onsdag och gick till fel klassrum. Jag var vimsig idag.
Av min kära granntant här har jag fått en jättefin badkasse. Det har jag letat efter jättelänge och nu har jag fått en jättefin. Vet nästan inte om jag ska våga använda den. Jättefin blåblommig väska. Jag blev helnöjd. Kanonbra. Den är i plast så det går att skölja den. 

Det är perfekt. Nu är det bara 6 dagar kvar sen har man julledighet. Det ska bli underbart att få vara ledig. Min kära hälft här ska börja med sin julledighet nästa vecka. Det är lite orättvist för han får inte betalt den veckan. Han får vackert försöka spara pengar när han ändå får gå hemma.


Nu har vi bokat film på lördag. Vi ska gå på Hobbit 3. Den är bara 2.45 lång… Men det är en konstig tid, 17.40 ska den gå. Och på 3D. Jag har aldrig vart på det någon gång förut.

 Men jag får väl se hur detta blir. Jag ska se om jag ska kraka mig ner till träningen här idag. Jag vet inte om jag orkar. Jag har sovit väldigt dåligt i natt, vaknat, sovit, vaknat. Det känns väldigt jobbigt. Men nu är det slutspurten. Jag bara väntar på att få vara ledig faktiskt. Så är det. Ni får ha en bra dag!

Inga kommentarer: