måndag, september 03, 2012

tempo pågång

Startade en ny arbetsvecka. Det gick sin gilla gång på jobbet. Jag var inte motiverad och gå på vattengympa.
Och posten är jag så trött på – att man ska åka runt halva stan för att hämta ett paket. Jag tycker att det är ingen logistik på detta överhuvudtaget längre. Jag tycker det är väldigt dåligt. Så jag har tur att jag har en kär kollega som fick följa med mig till andra sidan stan och hämta ut min nya baddräkt och badskor.

 Det var himla härligt och få nytt. Så gick jag ner till stan och gjorde vattenträningen. Det var roligt att hon har kommit tillbaka som hade vattengympan för ett år sedan. Men det var väldigt hårt tempo så jag tror inte jag orkar och gå måndag och tisdag. Tror jag ska gå måndag och torsdag, eller tisdag och torsdag. Vi fick faktiskt bara en solstol ifrån vattengympan. Det var riktigt kul faktiskt.

Få se hur det kan bli. Sen gick jag faktiskt och la mig i sängen. Jag var helt slut.  Det var helt underbart.


 Ni får ha en bra dag, så hörs vi.

Inga kommentarer: