fredag, september 07, 2012

varför letar man?

Denna veckan har gått runt… jobbat och slitit, och haft möten på jobbet, sen har jag varit på vattenträning, jag känner mig riktigt redig!
Men jag har varit lite slarvig med mina matlådor, jag har inte orkat gjort det. Jag vet inte vad jag ska göra i mitt liv, faktiskt. Jag bara letar efter allting jag ska göra, jag bara letar och letar, jag blir tokig på mig själv snart! Jag orkar inte med detta. Så har jag själv fixat diskmaskinen, tror jag, att den fungerar nu igen som vanligt.

 Nu får jag börja röja, jag ska städa ur klädkammaren och så. Och kunna få hänga ut kläder och vädra och göra i ordning i klädkammaren. Göra snyggt igen, göra ruta ett igen och så. Så har jag köpt ett skåp som inte passar. Jag har gjort mycket, men denna helgen blir det väldigt lugnt, jag ska inte göra nåt. Jag ska bara ta det lugnt.

Inga kommentarer: