söndag, februari 16, 2020

♥️♥️😍

Ja, fredag, alla hjärtans dag. Jag jobbade färdigt och vet att det snart är dags för sportlov. Min särbo bjöd mig på lite taco-mys och lite vin. Så det var väldigt trevligt. Det var en överraskning, så jag blev snopen och alltihopa. Sen åkte jag hem på lördagsförmiddag och gjorde mig en chokladsockerkaka och sen kom han och hämta mig. 
Vi åkte till goda vänner och då hade jag med mig kakan. Vi blev bjuda på potatisgratäng, grönsaker och rostbiff. Vi fick lite kaffe och sånt. Det var trevligt och allmänt roligt. 
Så blev helgen där. 
Sen kom han på söndagen och vi lagade lite lunchlådor till veckan. Vi gjorde fisk och även köttbitar. Det var lite lugnt och softat och allmänt trevligt. 
Ni får ha en trevlig söndag, så får vi se vad jag ska hitta på under veckan här.

Inga kommentarer: