söndag, september 06, 2015

Stöll'e prov idag


Godmorgon alla bloggareläsare!
Först en häligt sovmorgon, sen åt en god frukost med ostkaka från Värmland och lite sylte och kaffe. Gott och ta dra sig lite granna på morgonen.
Först var jag ute och handlade nya gympaskor. Ska jag börja med träning inomhus idag pirrigt. 
Det känns att jag måste få rensa min hjärna i dag. 

Jag var lite pirrig på träningen på söndag eftermiddag. Hur skulle jag klara och sätta i ordning cykeln och så? Där blev jag lite pirrig. Jag var på 55 minuter spinningträning. Jag har aldrig gillat detta i hela mitt liv, men jag ska testa. Det verkade ju bra. Det kändes som att det var lite hård träning och jag kan inte stå och cykla. Det är helt omöjligt. Men jag måste få upp mitt flås och min kondition. 
Så nu är mitt mål att gå på söndagar och träna spinning, även om jag tycker att det sjuttsingen så tråkigt. Men det går fort dom här minuterna och träna. Jag fick ont i foten och kramp i foten och allt möjligt på en gång! Men det får en väl försöka och träna ändå. Sen när jag kom hem blir jag ganska irriterad. Jag hade tänkt att jag skulle duscha när jag kom hem istället, men då fasen hade jag lagt en matta i duschen. Så jag tog lite hartvätt i handfatet bara. 

Sen hade han gjort klyftpotatis med rödbetor och lök och så stekt kyckling och bearnaisesås till det. Det var väldigt gott. Men jag gick och la mig redan när klockan var halvåtta. Jag var så trött och jag kände att jag ska klara av dagen. Ibland känner jag så här:
Tänk att inte folk blir nöjda för det lilla man gör i sitt liv på en dag. Man orkar ju inte göra så mycket. Man måste ha förståelse för detta, men det är inte många som har det. De tror att man har energi jämt och göra allting. Folk måste ha förståelse för detta tycker jag. Nu, ska jag krypa ner i sängen.


Inga kommentarer: