måndag, september 07, 2015

Ny start på veckan

Nu är det ny vecka. Nu börjar en nystart. Jag har jobbat och så.
Det är roligt på mitt jobb. Jag älskar mitt jobb. Det är kul och hjälpa barn. Det tycker jag är väldigt käckt.
När jag kom hem så fixade jag pannbiff. Jag hade i sambal oelek, passerad paprika och lite kryddor och lök. Så stekte jag det. Så tog jag stuvad blomkål till det och potäter från Värmland. Jag ringde upp pojken och vi satt och pratade en stund när vi åt. 

Sen kom gubben och hämtade mig. Vi var och tittade på ett MC-garage och nu hoppas jag att han kommer och få detta så han kan sitta och greja med sin Kawasaki nu då. Och få ordning på den MC:n, så han kanske kan köra med den till våren. Vi får se. Så han var här och åt. Vi donade och grejade lite granna när vi kom här, men nu känner jag att jag måste gå och lägga mig. Jag känner mig lite seg.


Så får ni ha det så gott!

Inga kommentarer: