onsdag, januari 16, 2013

styrka och mod

God morgon! Jag kände mig så trött när jag vaknade i morse, jag vet inte vad det är med mig, men jag tog en lite senare buss. Jag börjar ju alltid halv åtta, och jag brukar alltid vara här tidigare på jobbet, men idag var jag här precis halv åtta. På bussen hade jag det lite skönt och kunde sitta och lyssna på boken, det var lite härligt! Jag gick in på Engelska Hörnan och köpte mig en kycklingpaj och en laxsmörgås, så jag ska ha nånting att äta under lunchen. Jag fick ju inte gjort någon lunchlåda, ingenting, jag har slarvat ordentligt. Men det går ju bra att göra så, det känns ju bra. Så nu är det full fart, jag ska iväg och träna i eftermiddag, det ska bli gott. Jag hoppas att det är styrketräning och inte något annat konstigt träningspass nu i eftermiddag. Så nu ska jag försöka göra det, men jag kom på att jag hade glömt att plocka fram nånting att laga till tills i morgon, då har man ju lång dag och så. Men ni får ha en trevlig dag, så hörs vi senare.

Inga kommentarer: