måndag, december 03, 2012

kalt

Usch och brr, vad kallt det var här! Jag gick upp och donade lite granna. Jag kom ut i tid till bussen och kunde röra på mig och det kändes jättebra! Det var faktiskt bra.

Det gick sin gilla gång på jobbet. Jag åkte hem och sen tänkte jag – ska jag gå ut igen? Det blev kallare och kallare, nä, tänkte jag, jag får gå på vattenträningen! Jag tog bussen ner till stan igen och gick på träningen. Det var den tjejen som har den tuffaste träningen! Det kom upp slem, men det gick ju ändå. Jag kände mig helnyttig efter jag hade tränat!
Det har dröjt en hel vecka sen sist jag kom iväg. Det kändes skönt i kroppen att röra på sig och det känns gott för hälsan, över huvudtaget! Jag bara packa ihop mig och körde i ordning, så det kändes bra! Det kändes väldigt gott!

Inga kommentarer: