söndag, december 02, 2012

första advent



Söndan blev väl inte så mycket… jag blir frustrerad bara.
 Jag gick upp och stekte grytbitar, så gjorde jag köttfärssås med massor av grädde och creme fraiche i.
 Sen upptäckte jag att jag inte hade någon jordad sladd, jag tänkte att jag åker ner med bussen till stan. Jag trodde givetvis att Åhléns hade förlängningssladdar. Nej, då har dom tagit bort det! Vad ska man ha city till när det inte finns grejer! Så jag åkte tillbaka till mitt område, och där hade dom! Så jag fick gjort det, och plockat lite. Så köpte jag nya röda ljus, och jag känner att jag börjar kanske få lite ordning hemma, men inte till hundra… Men jag ska fortsätta plocka, jag ska försöka göra nånting varje dag nu, så får tv:n vara den här veckan.
 Nästa vecka blir det vattenträning och så där, jag ska försöka gå på dom. Jag är reserv på tisdag, vi får se om jag kommer med och så. Det har varit en trevlig helg, och en go helg, och rolig! Och kan man lita på att personen dyker upp, så är det väldigt skönt att man kan umgås och såhär! Jag trodde aldrig att det skulle vara så här i hela mitt liv!

köttgrytta

Inga kommentarer: