tisdag, september 25, 2012

träning och jobba

God morgon. Tisdag morgon en regnig trist höstdag. Upp och ja, jag kom mig inte upp riktigt ordentligt sådära, men det gick ju an ändå faktiskt. Åt min lilla frukost och duschade och så, plockade ihop mina vattenkläder. Jag ska gå och träna idag igen. Jag kom iväg till jobbet. Få se om min lilla vän hör av sig. Zaffi är glad och sprallig, busig på alla sätt.

 Jag lyckades faktiskt denna veckan och gå på två träningspass. Det var riktigt skönt att få gå och träna.

 Det är väl typiskt med stadstrafiken. Det krånglar med biogasen när man ska åka med dom. Det tar tid och åka. Man vet aldrig om man ska komma från A till Ö. Så jag var lite halvlat.

 Jag köpte mig färdig potatisgratäng och skivade ner kassler. Zaffi tyckte det var smarrigt och gott och äta kassler. Jag trodde aldrig hon skulle äta det.
Sen satt jag och slöade och såg på ”112 - på liv och död” på sjuan. Tog det allmänt lite lugnt. Jag skulle ha gjort lite mera efter träningen men jag orkade inte. Så blev min dag

. Allt annat är tyst och lugnt här. Ni får ha en bra dag!

Inga kommentarer: