måndag, september 24, 2012

måndag igen

Måndag morgon. Jag vaknade vid tretiden på natten och trodde jag hade försovit mig. Jag somnade väl om, men jag sov inte riktigt bra. Jag var uppe och åt lite frukost.

 Tog bussen till jobbet och jobbade under dagen. Sen gick jag på loppis och hittade en jättefin duk för 30 kronor. Det är bra, istället för att köpa nya dukar. Så kan man ju lämna tillbaka dom sen när man har tröttnat och köpa en ny igen. Det var lite trevligt. Så tog jag en våffla där med min goda vän.

  Sen åkte jag ner och tränade. Trodde aldrig jag skulle orka träna. Jag var helt som ett dasslock, men jag gick ner och tränade.

 Gick hem och tog mig en fralla med choklad efteråt. Sen såg jag på ensam mamma. Men jag gick och la mig. Så den här måndagen gick sin gilla gång…

Inga kommentarer: