fredag, mars 30, 2012

tröttsamt

Oj, vilken underbar natt jag har haft!!! Jag har sovit helt underbar, tack vare min underbara läkare, som fixade så jag fick penicillin, hostmedicin och alltihopa, så jag fick sova en helt underbar natt. Det var lite tröttsamt att komma upp i morse, men det gick.
Jag gick upp och jag klarade att duscha och göra i ordning mig, så det var helt perfekt att jag fixa det. Jag kunde ta mig till bussen och kom i rätt tid, jag trodde inte det, så det var ju gott!

Det är härligt att det är fredag – denna helgen ska jag bara vara och ta det lugnt! Jag tänker inte göra någonting, utan ta det jättelugnt. Jag ska inte göra några utsvävningar över huvudtaget. Jag ska ta det lite lugnt och softa i helgen och kurera mig med min stora penicillinkur.
Ni får ha en trevlig helg – det är härligt att solen skiner!

Inga kommentarer: