fredag, februari 24, 2012

vattenkannan och missen?


Det har gått sin gilla gång här och veckan har gått fort. Det har sprungit iväg här!

Jag har varit och tränat två gånger, den ena gången trodde jag inte att jag skulle komma med på över huvudtaget, för jag var nionde reserv, men när klockan var halv fem, så var jag med! Så det var himla bra, men denna vecka har det lite blivit så mycket ”gående”. Snitt 11 000 steg per dag och någon dag lite mindre.

Sen fick jag höra av chauffören att jag var sur och grinig, men jag har inte orkat prata med någon. Jag känner mig deprimerad. Jag känner mig inte social och vill inte prata med någon och vara trevlig. Jag får väl bättra mig! Jag har fått lite uppryckningar från personer.

Jag känner mig så nöjd för att jag har rensat en byrå här och gjort i ordning. Jag ska fortsätta att dammtorka – hur tråkigt kan det vara med dammråttor?! Fy säger jag bara!

Vi får se vad denna helgen blir för mig. Det finns inget planerat denna helgen, jag tror det blir ganska lugnt. Det är helgen innan löning, för det kommer på måndag nästa vecka, så det händer nog inte så mycket, om jag inte ska göra av med de sista pengarna på mitt konto, men jag tror inte det. Jag får se vad jag ska göra.

Lilla Safira här, hon är så tillgiven och hon vill gärna vara med överallt! Jag tror hon gillar vatten. Jag tror att hon har skvätt ut vattenkannan – hon har suttit och skvätt ut vatten. Det är ingen normal katt jag har fått, jag tror det är en skattekatt.

Det är faktiskt lite roligt. Är man singel eller ensam efter någon har gått bort, så tror jag det är bra att skaffa sig ett djur. Man får lite sällskap. Det är tack vare mina kompisar som har peppat mig, jag trodde aldrig jag skulle vilja ha en katt igen. Det går bra med min astma.

Nu ska jag fortsätta att höra på Trollhättans närradio, det var väldigt trevligt att lyssna på det.

Det var tur att jag fick min morot faktiskt. Jag fick en jättegod middag med karré och pommes fritts – jättegod mat på fredagskvällen, och med ett glas vin till. Det blev väldigt bra. Vi var ute och gick en sväng. Det blev en perfekt helg!

Ni får ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: