onsdag, februari 15, 2012

stressigt här mitt liv

Puh, puh, puh, det har varit lite stressigt här mitt liv! Och jag är överlycklig med mitt rum som jag aldrig trodde att jag skulle få färdigt! Det är ju tur att det finns goa kompisar som har hjälpt mig och peppat mig ordentligt! Jag är jätteglad, nu är det så bra där inne! Så har jag min inneboende hyresgäst där, kanonbra, det känns gôrbra!

Nu har jag gått på två vattenpass med samma ledare, jag tycker hon är jättebra Anna-Lena, kanonbra! Jag känner mig helnöjd, och jag har lyckats gå över 10 000 steg per dag, allting är helt underbart!

Nu är mitt mål att få ordning på sovrummet och städa upp. Men jag får ju några dagar på mig att städa, jag ska piska mig själv att göra det. Jag får försöka ta mig i kragen, det är inte säkert jag orkar. Men det får gå, ärligt talat. Men det är snart helg, och det ska bli helt underbart!

Inneboenden och jag ska göra egen mat tillsammans på helgen.
Jag gillar ju att gå, men vilken halka det var nu här, fy säger jag, jag tycker inte om det! Och glömmer broddarna hemma och allting! Men ni får ha en bra dag!

Inga kommentarer: