fredag, februari 10, 2012

fortfarande finns människor som hjälper andra

Kan ni tänka er att det fortfarande finns människor som hjälper andra – det är helt otroligt! Det kan tänka sig att ge omtanke och bry sig om andra, fast man inte känner varandra. Det är helt underbart att det finns såna människor!
Jag tror allt går åt pipsvängen med min inneboende, men det får gå och jag får ro i land med detta. Nu är det bara en vecka kvar till höstlovet – nej, höstlovet, jag vet inte varför jag ska säga höstlov, sportlovet heter det ju – sport, sport, sportlov!
Det ska bli gott att vila upp sig, men då har jag väl här att göra, i min lilla tvåa, nu då och att göra i ordning och göra fint och slänga det som jag inte vill ha och försöka att få undan. Sen får vi se vad som händer sen och vad det blir.
Ni får ha en bra fredag. Det blir inte så mycket bloggande för mig, för jag vet inte vad jag ska skriva.
Safira springer här och busar. Hon bryr sig verkligen om en.
Ni får ha en bra dag!

Inga kommentarer: