onsdag, februari 08, 2012

varit upp-och-ner här

Nu har det varit upp-och-ner här!
Det känns stressigt överallt. Det kommer krämpor i mina armar och handleder och hela kittet där. Annars så är jag på jobbet och jobbar, men stegtävligen går åt pipsvängen för mig, för jag vet inte hur jag ska kunna komma iväg och klara av att gå över 15 000 steg per dag. Jag har gått knapp 10 000 steg per dag, det är inte så himla käckt.
Nu sitter jag och pillar här.
Det är svårt att hitta på mat till lunchlådor att ta med sig.
I morse var inte mina kära grannar så glada, för min ”kära” brandvarnare var igång och tjöt, när jag hade på ugnen, så det är inte så himla kul, men det får väl gå.
Min lilla tussa vill gärna vara med mig, så när jag bär grejor från rummet jag ska göra i ordning, så sitter hon i lådan! ”Se mig, hör mig!”
Hon var väldigt kelig i morse, då låg vi och gosade lite grand. Det var härligt.
Ni får ha det så bra!

Inga kommentarer: