Vi for och handlade lite lunchmat och såhär inför kvällen. Vi köpte färdig sparris på burk. Så gjorde han en redning på det och gjorde en jättegod soppa med vitlöksbröd till. Det var riktigt smarrigt och få i sig lite god lunch.
Vi hade lite plockgrönsaker och någon slags ost med Philadelfia som var blandad med rödlök och stenbitsrom. Det var väldigt gott. Sen var det lite guacamole, tzatziki och hummus. Det var väldigt gott och goa bröd. Sen smakade jag på någon whisky. Den var japansk. Den tyckte jag smakade jättegod. Och sen en, Xante dark chocolatepäronkonja, Den var väldigt smarrig och god och smaka på. Sen tog jag någon cider. Det blev ganska lugnt och det var trevligt och komma bort. Men jag var väldigt bekymrad för om det skulle hända någonting med min kära lilla mage. Men det gick bra. Jag klarade mig. Så det kändes gott.
