lördag, februari 04, 2017

Whisky eller inte


Killevippen, nu är det lördag morgon. Lite seg och lite trött….
Vi for och handlade lite lunchmat och såhär inför kvällen. Vi köpte färdig sparris på burk. Så gjorde han en redning på det och gjorde en jättegod soppa med vitlöksbröd till. Det var riktigt smarrigt och få i sig lite god lunch.
Ja, jag följde med på det där kalaset. Det var väldigt trevligt.
Vi hade lite plockgrönsaker och någon slags ost med Philadelfia som var blandad med rödlök och stenbitsrom. Det var väldigt gott. Sen var det lite guacamole, tzatziki och hummus. Det var väldigt gott och goa bröd. Sen smakade jag på någon whisky. Den var japansk. Den tyckte jag smakade jättegod. Och sen en, Xante dark chocolate
päronkonja, Den var väldigt smarrig och god och smaka på. Sen tog jag någon cider. Det blev ganska lugnt och det var trevligt och komma bort. Men jag var väldigt bekymrad för om det skulle hända någonting med min kära lilla mage. Men det gick bra. Jag klarade mig. Så det kändes gott. 
Vi kom inte i säng förrän klockan var halv tre om natten, men det går ju. Det var kul och träffa nya vänner och komma ut lite granna. Man är inte så social längre.
Men ni får ha det så gott!





Inga kommentarer: