Jag måste säga att jag är väldigt glad över att vår förening har investerat i ett riktigt bra fiberbredband, 1000 Mbit. Tack vare det fungerar tv:n och alla appar utan problem, och det är så enkelt att titta via Google-kontot. En bra tv-dongel och en stabil uppkoppling gör verkligen mycket för en lugn frukoststund.
Efter att ha njutit av morgonlugnet kändes det som att jag behövde ta tag i hemmet. Jag röjde lite här och där, men ändå märkte jag att en känsla av ensamhet smög sig på. Det är inte alltid lätt att känna sig energisk och motiverad, men jag försöker samla kraft. Kanske kan jag få lite extra energi till att fixa upp hemmet och göra det mysigt igen. Det är ju de små sakerna som kan göra stor skillnad, eller hur?

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar