tisdag, juli 30, 2024

Organisering och Planering: Nyckeln till en Stressfri Vardag

Är några appar som jag använder.



Förr mig är det nödvändigt att ha både livrem och hängslen. Jag måste göra listor och skriva in saker i min kalender, både den fysiska och den digitala. Annars blir det kaos för mig. Påminnelser måste jag lägga in så att det piper när jag ska gå på olika möten. Nu hade jag tappat bort tiden för frisören. Jag förstår inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft den fysiska eller digitala kalendern. Så jag hittade tiden och nu känner jag mig ganska lugn.


Tips: Använd gärna anteckningar och planera vad du ska göra under dagen. Det är väldigt bra för mig att ha listor över vad jag ska göra. Anteckningar kan du dela med någon annan eller synkronisera med din kalender så att hela familjen kan se. Det är mycket bra för att skapa struktur i vardagen.

Inga kommentarer: