tisdag, juli 30, 2024

Nu börjar vardagen igen för mig med min firma


Vad gör man inte för gäster – man går upp klockan 5 på morgonen. Efter att de har åkt, satte jag på tvättmaskinen, gjorde mig lite frukost och satte mig på balkongen för att njuta av tystnaden. Jag vet att jag har fyra timmar på mig att städa och ordna därinne.


Sedan, efter att gästerna gått imorse klockan 5, började jag fixa där inne inför nästa gäst. Det är lite tomt några dagar innan nästa gäst kommer. Jag har bara golvet kvar att tvätta, allt annat är gjort. Tvättmaskinen är igång, och jag ska köra torktumlaren och sedan streama lakanen med en ångmaskin så att de blir blanka och fina.


Jag har en fråga till er: Vad vill ni att jag ska skriva om? Vad är ni nyfikna på? Skriv en kommentar här nere om vad ni vill att jag ska skriva om.


Ha en skön tisdag så hörs vi någon gång under veckan.

Inga kommentarer: