måndag, juli 01, 2024

Ny vecka, nya möjligheter



En ny vecka har börjat, och det känns riktigt bra! För gästerna innebär det några dagar fria från att städa gästrummet, vilket alltid är skönt. Det är en lyx att kunna hyra ut långsiktigt och inte behöva oroa sig för städning så ofta.


Själv kommer jag att fortsätta med röjningen hemma. Det är något jag har hållit på med sedan jag tog semester. Att ta tag i hemmet och fixa det som behövs har varit ett långsiktigt projekt, men nu ser jag verkligen fram emot att få lite välbehövlig ledighet.


Utöver det har min firma fortsatt att rulla på, och jag har också fokuserat på mitt andra jobb. Det har varit en intensiv period, men det känns bra att vara produktiv och att saker och ting går framåt.


Att hålla balans


Det är viktigt att hitta en balans mellan arbete och fritid. Trots att jag har jobbat mycket, har jag också sett till att ta mig tid för vila och återhämtning. Den här veckan ska jag försöka fortsätta i samma anda – att få saker gjort men också att ta hand om mig själv.


Hur ser din vecka ut? Har du några speciella planer eller projekt du arbetar på?


Inga kommentarer: