torsdag, juni 27, 2024

En Torsdag med Anteckningar, Veteranbilar och Ny Streamer

 Igår kväll hade jag det väldigt trevligt nere vid Slussen. På onsdagkvällar är det veteranbilsträff. Det är mysigt att gå där nere. Vi tog en kvällsfika, och jag tog mig en kycklingsallad med Rhode Island-sås och vitlökssås. Det var riktigt gott och en härlig eftermiddag vi fick tillsammans.


Vad är det för dag idag? Jo, det är torsdag. Det är väldigt bra att använda anteckningar i iPhonen. Under semestern skriver jag varje kväll vad jag ska göra dagen efter. Det är väldigt viktigt att följa den ordningen som jag skrivit upp.


Jag har haft en känsla av att en person ljuger för mig, och den visade sig vara rätt. Jag fick bildbevis. Jag har skrivit flera gånger och frågat vilka saker du skulle ha med dig till gästrummet. Om du inte hade ljugit för mig, kanske jag hade gjort det lite billigare för dig att ha med dina husdjur.


Jag har köpt mig en ny streamer från Electrolux. Den kan både ånga och stryka vanligt. Hittills har den varit jättebra. Jag hoppas att mina antibiotika ska fungera mot min fotvrist.

Inga kommentarer: