fredag, juni 28, 2024

En Härlig Fredag och En Fullspäckad Helg Framför Mig




kålpudding med potatis och lingon


Nu är det fredag. Jag tog mig till affären och handlade lite. Jag blev så sugen på att äta kålpudding att jag fixade en hemgjord kålpudding. Jag bjöd in min vän som kommer hit för att äta lunch. Det är alltid trevligt att ha sällskap när man äter något gott.


Denna helg ska jag vara kattvakt samt ta hand om gästrummet. Det har varit tre gäster där under helgen, så det blir till att städa i min lägenhet och sortera kläder. Jag tänkte också ta en liten promenad för att njuta av det fina vädret.


Att pyssla om Habibi och Zaphira under helgen känns riktigt mysigt. De är så gosiga och gör alltid mina dagar ljusare. Jag ser fram emot att spendera tid med dem.


Härligt att sommaren har kommit! Solen skiner och dagarna är längre. Det ger så mycket energi och glädje. Jag planerar att njuta av varje ögonblick, kanske till och med hitta på några spontana utflykter. Det känns som att sommaren bär med sig så många möjligheter.


Önskar er alla en fantastisk helg!

Inga kommentarer: