fredag, september 10, 2021

Var inte förbered att gör nått!

 

Vi har haft det väldigt trevligt denna vecka. Första gången hade vi styrelsemöte, en del var på plats och en del digitalt. Vi har planerat in 5 oktober i kvarterslokalen, att vi ska ha en träff. De får komma och träffa Taltjänst, Legimus och vår förening. Det ska bli jättekul att få köra igång igen. 

Så det var fullspäckat denna vecka. I slutet på veckan, på fredagen stack jag ut till Överby och skulle köpa skor till min inneträning. Så hittade jag faktiskt lite bredare träningsskor som Puma hade, och det kändes mycket bättre. Det klämde inte uppe vid vristen. Så det var helt perfekt. Sen var jag inne och handlade lite grand.

 Så fick jag ett gulligt sms: ”Det är fint väder idag, ska vi ta en tur?” Ska jag orka? Jo, jag följde med, så vi hamnade vid Skräcklanstugan. Jag var lite nyttigare och tog mig lite kycklingfilé med potatis och mangosås, det var smarrigt och gott! Sen följde han med mig hem, och så grejade vi med Record, så heter det här programmet som man pratar in i. Det går inte att styra var man vill lägga det över huvud taget. 

Men nu ska jag krypa ner, och ha mod i morgon att våga gå på träning. Det är klockan tio i morgon.

Inga kommentarer: