tisdag, september 07, 2021

Blir aldrig som man har tänk sig

 

Det har varit fullt upp att göra på jobbet och stressigt, har det varit.

Sen har vi haft kulturombudsmöte. Det är väldigt bra i kommunen för vi har kultur för alla barnen, från små till stora, med olika evenemang och alltihopa. Tur att jag har med mig Taltjänst som skriver, så jag har lite minne från detta. Typiskt att jag inte får ha det i vuxenutbildningen, det hade varit perfekt också.

Jag är sur på gubben här också, för jag ville åkt till Malma och titta på fina bilar, men han ville inte - han sket i det.

Nu testar jag det här programmet. Jag tycker inte om Mac-mini, den är som en sirapsgubbe också.

Ni får ha det så gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför åker du inte själv och kollar på bilar? Dina nöjen är väll inte beroende av honom?