lördag, augusti 28, 2021

Vem bryr sig?

  Ligger och har ingen lust med någonting, men jag går upp och sätter  på en tvättmaskin i alla fall. Sitter  ensam och äter frukost .Jag är lite trött på min Drive lägger in saker som jag ska förmedla och dela, så  priset är att det är borta ifrån mitt konto. Ja allt vart  bra att man kan dela och diskutera inne på Drive. Kanske får se över och översätta på något annat sätt och kunna dela med någon annan person. Det är så skönt att jag fått igång min dator men jag saknar fortfarande ett skrivbord och kunna sitta vid. Men det går bra med  att sitta vid matbordet i vardagsrummet.

Jag ska ta mig kragen och börja röja och få lusten tillbaka. Fortfarande har jag så fruktansvärd  värk i höger handled. Läkarvården bryr sig inte om hur jag mår. Hur kan  en sköterska  bestämma vilka som ska gå till läkaren är konstigt tycker jag?  Jag tar  och gör en smoothie idag det får räcka.!



Inga kommentarer: