söndag, augusti 22, 2021

Mysig av de härlig väder och gott sällskap







 En ny och härlig söndag och en god frukost. Vi strosade och tog det lite lugnt på morgonen. Så har vi satt in min nya hårddisk i min Mac, och vi tror att när jag köpte den så var det inte den rätta hårddisken i. Så nu hoppas jag att den kommer att gå snabbare. Så vi har grejat med datorn, och jag har skannat in mina papper som jag behöver ha till utbildningen. Sen tog vi oss lite kaffe på eftermiddagen, och äppelpajen som jag hade gjort, och lite vaniljsås till det. 

Så nu ska vi åka ut och sätta oss och slappa och njuta av augustivädret, det ska bli väldigt trevligt och kul! Så nu ska jag packa ihop katten och åka hem och lämna henne, och så ska vi sticka iväg.

Vi åkte och köpte oss en sallad med kyckling och lite hallon och lite dricka, och tog cabben och stack ut till Store- Väktor bortanför Hjärtum vid en sjö. Vi hade med oss campingbord och hade det trevligt. Solen var framme sent på kvällen. Det är helt underbart att kunna åka ut, man vill nästan inte gå in och lägga sig nu i det fina härliga vädret! Underbart att vara med min älskade kille och ha det mysigt tillsammans. Men dåligt med täckning är det här. Vi tog faktiskt fram fiskespöt och första nappet var en gädda, den bet honom. Han slänger ju tillbaka fiskarna. Sen fick han en liten liten abborre, det var väldigt många napp. 


Men nu ska jag krypa ner, nu har Habibi fått sin mat, och vi har fått njuta av den här kvällen tillsammans, vi har haft en underbar helg!


Inga kommentarer: