fredag, augusti 13, 2021

Den funktion funkar inte för dyslexi programmet ChromeX.

 

Jag har kommit in på min kurs svenska3, och jag känner mig inte bekväm för min dyslexi. Förra året testade jag ChromeX. Den har inte den rätta funktionen, jag kan inte markera texten i provsituationen. Jag kan inte lyssna på nåt, och jag kan inte arbeta fritt i den här prov-ChromeX. Så fortsatte jag med Classroom, och förra året - det var fruktansvärt rörigt och ingen struktur. De här två verktygen är katastrof för den som har ett jättestort läshinder och gärna vill ha struktur. Jag fick lite panik igår och kände att det här fungerar inte för mig. Men vi får se, jag har inte fått veta vem som är lärare, så jag får prata med den personen, för jag har sett många gånger att det inte fungerar med Chromex för oss. 

Men nu får ni ha en go fredag, så ska vi ta det lite lugnt. Och så ska jag iväg och jobba nu, det är morgon, så ska vi ha kurs på jobbet. Jag har sovit illa i natt, jag har varit arg och frustrerad på detta.

Ni får ha det så gott så hörs vi!

Inga kommentarer: