torsdag, maj 13, 2021

Kära statsminister

 Kära presskonferensen som ni hade i onsdags.  Där ni står och säger att alla ska vaccinera sig. På grund av att jag har olika sjukdomar var jag glad över att ha fått en tid. Två SMS får jag idag ifrån vaccindos. Att de har har avboka mig. Och jag försöker igen att få in en ny tid. Men blev nekad en ny tid. Jag har gjort min plikt för Sverige ingen kan säga att jag inte har försökt att få en tid. Det här datasystemet kunde inte förklara varför jag inte  fick min tid. Jag tycker att primapraktiken har blivit förslappad och blivit förstora i kostymen. De är mycket nonchalanta och svårt att ringa till dem. Jag måste skriva till dom och jag har ju svårt med läs och skrivsvårigheter. Ofta förstår de inte vad jag menar. Jag funderar på att byta vårdcentral på grund av det här problemet under covid tiden. Kära Löfven hur tänker du när man blir avbokad ifrån sin vaccinationstid? Det är inte mitt fel längre jag har gjort min plikt.

Inga kommentarer: