fredag, maj 14, 2021

Fredag ledigt hippie

 En dag till att vara ledig och ta det lugnt. Jag ska börja med att tvätta och greja lite. Typ att Vecka städning plus att göra ordning hos habibi. Det är tur att jag har en robotdammsugare när man har djur hemma. Den är jättebra och ta upp katthår och gör rent samtidigt bra på grund av min sjukdom.

Sedan ska sätta mig med valberedningen och ordna div papper till bostadsrättsföreningen. Men lusten har jag tappat helt och hållet. Känner mig frustrerad att  inte kunna  få träffa min kära mor. Det känns ingen roligt att få ledighet snart. Finns inga möjligheter för mig att få träffa någon. Hade sett fram en en bra sommar utan att vara bekymrad över covid smittan. Jag är så rädd att jag ska bli sjuk för jag har Astma och när jag blir förkyld så blir jag väldigt tät. Har ingen lust åka in till sjukhuset om jag skulle få detta. Jag tog lite kaffe och tog det lite lugnt här på morgonen. Ska jag försöka ta tag i mitt liv men jag har som sagt tappat lusten helt och hållet. Nu får jag känna att det är fredag och kanske ta lite gott att äta till kvällen och lite att dricka.

Inga kommentarer: