fredag, maj 08, 2020

Dax Ta i pluggningen

God morgon! Nu är det fredag, och äntligen helg! Men jag ska ju traggla och läsa den här Tjänarinnans berättelse, hundra sidor. Jag vet inte när vi ska vara klara eller starta, inga saker är färdiga. Vi har inte fått något direktiv om hur länge man ska läsa dom här sidorna, ingenting. Så det är ju inte roligt. I natt har jag gått upp i sömnen och hämtat djupfrysta bullar och ätit kakor och allt möjligt. Jag fattar inte vad jag gör. Och jag är trött och sliten. Men nu ska vi ha lite kul på skolan, animation för sjuan, skapa figurer och göra olika saker här, så det ska bli jättekul! Sen blir det väl långdag här, sen ska jag väl åka till Ikea och handla. 
Så hoppas jag att allting finns hemma som jag ska ha. Men då hörs vi, ha det så bra!

Inga kommentarer: