fredag, januari 17, 2020

Sliten nu helg

Denna veckan har det väl inte hänt så mycket. Jag har varit lite trött och sliten. Har inte orkat gå på träningspass. Jag har gått och lagt mig görtidigt på kvällarna för jag har varit helt slut efter arbetsdagarna. Igår hamnade jag i en referensgrupp för vårt datasystem på jobbet. Det var ett givande och tagande men lite förståelse för oss som har ett läshinder tycker jag. Men det var trevligt att träffa andra och byta erfarenheter om detta dataprogrammet om vad som är rätt och fel. Tur jag hade med mig skrivtolken. Det var roligt att gå och strosa litegranna i Göteborg och trevligt att träffa nya folk. När jag kom hem så dök jag bara rätt ner i sängen
Idag så är det fredag, det är skönt. Idag ska jag gå ner – fasen, jag har en finger, jag går och gör nagelvård på mina händer – och den spricker hela tiden. Nu tar jag bort den här acryllacken som jag har. Jag tycker inte det håller så bra. Har ni någon erfarenhet av det här? Om ni ser på sidan här så har jag fortfarande kvar boken ”Skamvrån”. Jag har inte kommit till stopp på den boken än. Så det är lite krångligt. 
Nu får vi se vad givande nästa helg det kommer att bli här. Men nästa helg så är det veteranmarknad som Svenska Volvoklubben har tillsammans med andra samarbetspartners och den ska jag åka med på. Det ska bli kul.
Men nu får ni ha det så gott så hörs vi!

Inga kommentarer: