tisdag, november 05, 2019

krånglade och svårt att svar med dyslexi



Vilken dag det blev här! Det bara krånglade med de tekniska grejorna – alltihopa, på jobbet.
Ja, Post Nord är ju roliga. När man vill ringa tillbaka så går det inte att ringa till chauffören  och prata med dem ifall man vill ändra lite saker. Det tycker jag var dåligt att man inte kan prata med chauffören igen och inte få tag i den som ska hjälpa mig. Så är det. Det var ett irritationsmoment också.  Sedan fick jag vänta en timme på Post Nord i affären för att de skulle leta efter mitt paket. Det tog 6 dagar för ett paket från IKEA och hem till mig. Vart har samhället tagit vägen egentligen? Hur kan det vara såhär att det kan ta så lång tid? Det fattar inte jag.
Jaha så pratade jag med min kompis i telefon och frågade om jag får lifta med henne till vattengympan.  Så går det 10 minuter och sen är den inställd på grund av sjukdom. Jaha, det var skönt tänkte jag då. Men så gick det väl en timme och så ringde hon tillbaka och sa att vi kan åka på den klockan 6 istället. Jaja, kör på det då. Det var ju skönt att få komma iväg på träning. Härligt och såhär.

Sen kom min särbo och hämtade mina däck och körde hem dem till sig. Jag har köpt helt nya däck. Det är helt underbart. Jag köpte nya Good Year Det är kanske lite lyxigt, men jag ville ha  bra däck till bilen för vi ska åka långt till jul.
Men ni får ha det så gott så hörs vi.

Inga kommentarer: