onsdag, november 06, 2019

förstådd Inte

God morgon! En ny dag och nya möjligheter efter stôllegrejerna igår. Men jag känner att det var skönt att jag tog Västtrafikbussen till jobbet idag, det var helt underbart! Jag träffade en gammal kollega, det var roligt att sitta och prata, då gick det lite fortare med den tråkiga bussen. Men jag märker att jag har mer och mer svårt i mitt liv att bli förstådd med skriften, jag har jättesvårt med det när jag ska mejla och förklara saker, när de inte förstår mig över huvud taget. Men jag tror man måste lära känna mig innan, vad jag skriver och hör av mig och så där. Det är ganska krångligt. Idag är det styrelsemöte för dyslexi i Fyrstad, så jag ska på ett litet möte idag. Ja, just det, jag ska skriva ut lite papper. Men ni får ha det så gott så hörs vi!

Inga kommentarer: