måndag, november 04, 2019

fina bil och härlig frukost



Hunden Lisa hörde Habíbi igenom dörr så det blev ett jamande och skall så blev jag väckt tidigt . Men fick vi en härlig mys frukost tillsamman med särbon.
 Vi åt havregrynsgröt , ägg och kaffe. sen gjort vi ordnings oss att styra ute den söndag. 

Vi åkte och sa adjö till cabben som skulle in på vinterförvaring. 
När vi var och lämnade cabben, så fick vi titta på massor av fina bilar. Det är en som samlar på olika Saab- och Volvobilar. Det var riktigt roligt att se garaget!
Sen var vi på Överby och köpte byxor till honom och grejade lite.
Vi åkte hem till mig och åt spagetti och köttfärssås, men jag tyckte inte det blev någon bra smak på den.

Nu ska jag krypa ner – en ny vecka med nya möjligheter. Det har varit mycket slit och sånt med min lägenhet och jobb med det.

Ni får ha det så bra!

Inga kommentarer: