onsdag, oktober 16, 2019

Detta får inte hända!

Vilken händelserik dag det blev. 
Jag jobbade hela dagen, och sen till frissan. Jag gjorde mig jättefin i håret. De är jättebra på Hårverkstaden i Trollhättan! Det är mycket kunniga frisörer som har den frisörsalongen! 
Jag tyckte det var lite knepigt och konstigt och jag trodde jag hade fått synbortfall och allt möjligt konstigt! Jag gick tillbaka dit, där jag köpte mina glasögon – jag trodde inte min syn – att det skulle vara så! De har skrivit fel på siffror och jag har fått fel glas i mina glasögon – inte kul alls att få det så här, precis innan resan och allting! Plus när jag tvätta glasögonen på morgonen, så fällde de färg! 
Vilken skit det blev för mig! 
Nu, ikväll så har min lilla Habibi åkt upp till min särbo, så nu är det tomt och övergivet här.

 Nu får ni ha en trevlig kväll. Nu ska jag krypa ner. Jag är nästan färdigpackad till mässan imorgon. 
Ha det så gott!

Inga kommentarer: