tisdag, juli 05, 2016

Ingen bra morgon!



Hej allihopa här, som läser min blogg!

Idag har det varit krångel med IBS:en igen. Jag har varit jättedålig på morgonen och jag har varit jätteseg. Jag ville ju göra så mycket, efter att jag köpte blommor igår, plocka i ordning och göra fint på den inglasade balkongen och det. Efter småanfallen jag har haft, så började jag plantera blommor och återbruka gamla tekoppar, som jag satte begonior i, röda och fina. Jag satte på bordet och gjorde lite fint och trevligt. sen återbrukade jag faktiskt mina mattallrikar och satte blommor på, för jag hade inget större fat. Jag tänkte att jag får försöka att göra så gott jag kan! 

Jag har dammsugit och grejat och gått och lyssnat på Mons Kallentofts bok ”Bambi”. Sen har jag inte gjort så mycket mer.

Sambons son kommer upp om en stund, jag ska hjälpa honom lite granna.

Jag får se om jag orkar gå på spinningen idag, jag tror inte det, för jag sitter fortfarande i nattskjortan och så, klockan är två på eftermiddagen. Det har varit dåligt väder. 

Ha det så bra!

Inga kommentarer: