onsdag, mars 23, 2016

kanske på g igen

Hej på er kära läsare här på min sida!

 Jag har inte haft tid och ork att engagera mig över huvud taget med att blogga, för jag håller på att träna för att min handled ska bli bättre. Och sen har jag gått ner i arbetstid några veckor. Det känns att jag måste göra detta. Jag känner mig frustrerad över att jag inte kan gå och spinna, inte gå på vattenjympa eller nånting. Det är turbulens runt omkring mig helt och hållet, känns det som. Det känns inte motiverat. Jag har sett nånstans i Smålandstidningen att dom har gjort nån tävling med engelska, ett dataprogram. Jag vet inte, jag ska ta reda på lite mer om hur det går till. Nu är det snart påsk, och snart ledighet och så, det ska bli underbart att bara vara, att ta det lugnt. Ni får ha det så gott, jag kommer att fortsätta skriva min blogg, men just nu orkar jag inte så mycket

så kan många kännas sig när man läs och skriver...

så här käner jag mig se..

Inga kommentarer: