torsdag, september 03, 2015

Känner mig riktigt redigt den här veckan

Nu är det torsdag, och det är snart helg. Jag fattar inte hur veckorna går iväg, ”blupp” så går de iväg. Och nu har vi haft väldigt mycket möten idag, nästan varannan torsdag har vi möten, men det får gå. Det känns ju. Sen var jag reserv på vattenjympan, men jag kom med, och jag känner mig faktiskt riktigt nöjd nu. Jag har gått tre gånger på vattenjympan denna veckan. Jag har ett mål att jag ska få upp mitt flås och försöka gå ner lite i vikt och sluta vara så godissugen. Jag har ett helskotta med detta. Jag vet att jag får inteäta sött, men behovet blir väldigt stort när jag är stressad och kakor står framme. Det är stört omöjligt, jag behöver väl inte gå in i personalrummet, men det är ju socialt också, att träffa folk och så. Men det är ju lite tråkigt. Nu är det bara en dag kvar på jobbet, och det känns, och sen är det helg. Jag ser fram emot denna helgen, det ska bli roligt att åka upp till hemtrakterna. Men ni får ha det så gott, så hörs vi!

Inga kommentarer: