torsdag, juni 18, 2015

Semester

🍓God morgon på er! 


Nu är det första dagen på semestern! Det känns konstigt att få vila ut på en vardag. Det är helt underbart!

Jag upptäckte igår att jag blir tre veckor ensam här, för min älskling jobbar tre veckor till, innan semestern. Så jag får vänta.

Imorgon är det midsommarafton, men vi ska softa riktigt ordentligt. Vi ska vara hemma och ta det lugnt, för jag orkar inte och jag känner att jag behöver vila mig. Vi ska ha nubbe, sill, potatis och jordgubbar. Jag ska åka ut och handla det idag, men jag har ingen lust att gå ut. Jag vill bara vara hemma och greja! 



Ett tips till alla med läshinder i sommar – ta en ljudbok och läs! Glöm inte bort det under sommaren, annars blir det svårt när man startar upp igen. Träning ger färdighet. Glöm inte läsa! Jag ska läsa ”Fallera fallerillan”, och försöka ta mig igenom den boken.



Ha en trevlig midsommar och ät mycket sill! 🍓🍻

 

 

Inga kommentarer: