fredag, juni 26, 2015

Morgonstund har guld i mun


Äntligen! Vi ska sticka till mor idag. 

Jag har ställt mig och bakat bullar, för pojken ska få främmat idag och då tycker jag att det är lite roligt att han kan bjuda på nybakade bullar. Jag ska överraska honom med det. 

Sen ska jag åka ner och måla mina naglar. Jag ska ta lyxvarianten på det. Får se om jag hinner.

Sen har jag lite att uträtta här. Jag ska switcha om lådor som jag ska ha med upp till Värmland. Jag ska packa, men jag vet inte vad jag ska ha på mig i morgon på kalaset. Det är fullt upp och snurr. 

Jag har inte hittat någon ny bok att läsa. Jag hinner inte lyssna, jag fattar inte vad det handlar om, det babblar bara in i ena örat och ut i andra. 

Ni får ha en trevlig dag, så ska jag ställa mig i brödbaket här!

Inga kommentarer: