torsdag, juni 25, 2015

Lite sugen på att köpa något på IKEA

Nu är det tredje gången som jag flyttar och bär grejor på sommarlovet. Flyttar grejor och håller på i fem år. De ska renovera där vi har ett förråd, så vi var tvungna att flytta på sakerna idag. Det var jättesnälla flyttgubbar, de var trevliga och så. De kom från Vänersborg, men jag kommer inte ihåg vad de hette. Det var synd om ena grabben, för han halkade i trappan och något gick sönder. Olyckor kan alltid hända. 
Sen blev finansministern sugen på att åka till IKEA, för jag behöver en ny förvaring hemma. Men jag vet inte hur jag ska göra med den lille plätten, ett litet hörne, jag har inte bestämt mig än. 
Vi tog en lunch och sen satt vi och pratade en liten stund. Det blev full fart. 
Sen kom pojken och åt middag med oss. Det gick i ett kör. Det var mycket. 
Det har gått i ett kör hela veckan, jag har inte haft en tråkig stund, förutom i måndags. Det har varit full speed.

Inga kommentarer: